Foto-Jon-Petter Thorsen-Aptum-2-Shv.jpg

Jan bjørnar sørensen

Sørensen er utdannet ved Markedsføringsskolen i Oslo og har senere spesialisert seg som rådgiver innen leder- og teamutvikling. Han har solid lederpraksis og utdannelse fra selskaper som Tine, A. Asbjørnsens Tobaksfabrik og Bama-gruppen.

Sørensen var en av to grunnleggere av selskapet Rådgiverne (solgt til Personalhuset i 2006). Hos Rådgiverne og Personalhuset har Jan Bjørnar holdt en lang rekke kurs og foredrag for små og store bedrifter, samt levert utviklingsprogrammer for ledere og medarbeidere.

I 2008 valgte Sørensen å etablere firmaet Maduro Kompetanse. Maduro betyr «moden», noe som godt beskriver den solide kompetansen Sørensen har opparbeidet seg.

 

Maduro

Gjennom Maduro tilbyr Jan Bjørnar Sørensen veiledning, opplæring og støtte for ledere og team, samt utvikling av medarbeidere innen salg og service. I nært samarbeid med tilstøtende fagmiljøer har Maduro gjennom en årrekke levert kurs og utviklingsprosesser. Sørensens brede kompetanse, målrettede fokus og evne til individuell tilpasning er høyt verdsatt i tilbakemeldinger fra kundene.

Maduro er tilknyttet et team som i tillegg til Jan Bjørnar Sørensen består av hodejeger Bjørn Åstveit og organisasjonspsykolog Anders Wahlstedt. Alle er svært kompetente og erfarne innen sine fagområder, og gjør det mulig for Maduro å tilby tjenester også innen organisasjonsutvikling.
 


VISJON:

Maduros utviklingsprogrammer skal åpne for holdnings- og atferdsendringer hos ledere og  medarbeidere.


VERDIER:

NÆRHET:
Alltid være tett på oppdragsgiver og alltid lett tilgjengelig for deltakere og kunder.

ENGASJEMENT:
Alltid være fullt engasjert i den enkelte medarbeiders eller leders utvikling, og alltid være en engasjert og levende kursleder.

FLEKSIBILITET:
Alltid tilpasse prosesser, kurs og faglig innhold til de faktiske behovene, og kunne endre retning underveis når det er hensiktsmessig.